21 stycznia 2017

Lovely Lip Kit - K'Lips (Matte Liquid Lipstick & Lip Liner - Neutral Beauty)

Dzisiaj chciałabym zająć się produktem, który stosunkowo niedawno pojawił się na półkach sklepowych, jednak słyszałam już o nim wiele zarówno pozytywnych, jak i negatywnych opinii. Mowa tutaj o zestawie z firmy Lovely o nazwie K Lips, w którego skład wchodzi matowa płynna pomadka oraz konturówka do ust w tym samym kolorze. Mój lip kit, Neutral Beauty, ma delikatny kolor brązu o ciepłych tonach.

Nikogo nie zdziwię, gdy powiem, że jest to zdecydowanie podróbka lip kitu Kylie Jenner. Łudząco podobne opakowanie oraz nazwa mówią same za siebie. Muszę przyznać, że byłabym o wiele bardziej zadowolona, gdyby Lovely nie przekombinowało i wypuściło ten sam produkt w tradycyjnym opakowaniu, gdyż stworzyli już oni matowe pomadki oraz takie same kontórówki (m.in. Extra Lasting Matowy błyszczyk oraz konturówka Nude Lips) i sprawdzają się podobnie. 

Przechodząc do właściwego opisu muszę od razu przyznać, że jest to od jakiegoś czasu mój ulubiony produkt, po którego sięgam z przyjemnością niemal codziennie i wiem, że mnie nie zawiedzie.



Jeśli chodzi o dobór koloru, pomadka i konturówka idealnie ze sobą współgrają, mając identyczny kolor, dzięki czemu można sobie nawet pozwolić na delikatne przerysowanie ust, gdyż nie będą widoczne żadne przejścia.

Dobrą informacją dla tych, którzy mają bardzo wrażliwe i suche usta jest to, że zestaw ich nie wysusza. Nie jest to typowy mat, który wżera się w nasze wargi, wysuszając je na wiór. Efekt jest bardziej satynowy, przez co usta nadal wyglądają ładnie i zdrowo. Trzeba jednak pamiętać o tym, że każda szminka, bez wcześniejszego przygotowania ust, będzie je wysuszała.

Kolejnym plusem jest łatwa aplikacja. Kredka jest dosyć miękka, jednak precyzyjna i można nią ładnie obrysować wargi, nawet jeśli nie jesteście w to wprawione. Pomadka ma wygodny aplikator, który nakłada odpowiednią ilość produktu i można go równomiernie rozprowadzić.

Muszę też przyznać, że trwałość nie jest najgorsza. Matowe pomadki znane są z tego, że długo utrzymują się na ustach i ta zdecydowanie nie odbiega od reszty. Utrzymuje się na ustach do około 4-6 godzin, choć to zależy od różnych czynników i na każdym może się zachowywać inaczej.



Teraz czas na moją ulubioną zaletę, a mianowicie, gdy zauważymy, że szminka starła się tylko w jednym miejscu nie trzeba zmywać jej z całych ust, a wystarczy dołożyć produktu i nie powstaną brzydkie odcięcia tylko wszystko ładnie się ze sobą stopi, co jest naprawdę wygodne.

Niestety teraz muszę przejść do minusów, których nie ma zbyt wiele, ale trzeba o nich wspomnieć.

Dla mnie najgorszą cechą tego produktu jest właśnie to, że cały pomysł został ściągnięty od Lip Kitów Kylie Jenner. Chętniej używałoby mi się go, gdybym widziała, że autorem jest w stu procentach Lovely.

Wadą samej pomadki jest to, że potrafi się odbijać i zostawiać ślady np. na kubku. Jak już wspominałam, nie jest to typowy mat, więc nie zastyga kompletnie, co może być dla niektórych przeszkodą.


Skoro już jestem na etapie narzekania, muszę wspomnieć o tym, że nie mamy do wyboru zbyt wielu kolorów. Jest ich tylko pięć, a pewnie wiele kobiet chętnie wypróbowałoby inne odcienie, gdyż za taką cenę (20 zł) naprawdę warto się na nie skusić.

Podsumowując, zestaw oceniam na bardzo dobry i już planuję zakup kolejnych odcieni, gdyż u mnie produkt ten sprawdził się naprawdę dobrze i mogę go z czystym sumieniem polecić. Liczę tylko na to, że może kiedyś pojawi się on w zmienionym opakowaniu, ponieważ bez przesadzonej promocji na pewno dobrze by sobie poradził ze sprzedażą.

Gdzie kupić?

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wygląda bardzo ładnie :)
      www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Też mam tą pomadkę w sumie tylko ten kolor jakoś mi się spodobał :) Też uważam że jest fajna, choć jak pierwszy raz użyłam to trochę się przestraszyłam koloru, ale teraz mam wrażenie że nawet mi pasuje :) Aplikacja tak - jest świetne! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ja myślę nad kupnem tej pomadki, ale wiem, że inne można kupić taniej. Rossmanowy zastępca oryginalnej od Kylie może okazać się świetny, dlatego zamierzam kupić sobie właśnie tą pomadkę, jednak na promocji w Rossmanie -49 % w kwietniu, bo jak na razie to szczególnie jej jakoś nie potrzebuję. Obserwuję :))

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do zakupu. Pozdrawiam ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Już tyle razy planuje ją kupić, ale ile razy nie zajdę do rossmana to ich nie ma, zostają wykupione w mgnieniu oka :/

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą pomadkę i jest moim zdaniem świetna zamierzam kupić kolejną ale kiepsko u mnie z dostępem
    obserwuję! i zapraszam do zaobserwowania mnie
    baygigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o matowe pomadki to wole te z GR, są w podobnej cenie, a nie są takimi perfidnymi podróbami i mają chyba więcej odcieni do wyboru ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wielbię sobie matowe szminki z Avonu :D Są genialne, tak samo jak te z GR :) a tego zestawu nie mogę znaleźć u siebie w tym kolorze, który masz Ty, dlatego jeszcze nie jest w moim posiadaniu

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o niej różne opinie... że wysusza bardzo usta niektórym:( więc na razie się nie skuszę:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę wypróbować <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń