17 stycznia 2017

Mary - Lou Manizer aka The Luminizer The Balm - Rozświetlacz

Dziś na celowniku mamy kultowy już produkt marki The balm, a mianowicie Mary Lou Manizer. 

Już na samym początku muszę powiedzieć, że jest to najlepszy rozświetlacz, jakiego kiedykolwiek używałam, który zdecydowanie jest warty swojej ceny (około 65 zł). Produkt ten nigdy mnie nie zawiódł i śmiało mogę po niego sięgać przed ważnymi wyjściami bez obaw o to czy nie zrobie sobie nim krzywdy. W tym momencie nie wyobrażam sobie wymiany go na inny.


Rozświetlacz nadaje naszej skórze delikatnego blasku, jednak bez problemu można go dołożyć, jeśli mamy akurat ochotę na mocniejszy glow. Jest to bardziej efekt tafli niż brokatu na naszej twarzy, co wygląda naprawdę ładnie i zdrowo.

Kosmetyk nie osypuje się, łatwo się z nim pracuje, ponieważ jest produktem z wykończeniem satynowym, a jego trwałość jest wyjątkowo dobra, gdyż utrzymuje się u mnie nawet do 12 godzin, jeśli wcześniej go nie zmyję. Delikatnie odbija się na dłoni, jeśli przez przypadek dotkniemy twarzy, jednak nie rozmazuje się i zostaje w miejscu, w którym został nałożony.


Jego odcień jest dosyć ciepły, szampanowy, jednak dopasowuje się do odcieniu skóry i wygląda dobrze niemal na każdym. Osobiście mam bardzo jasną cerę i niektóre rozświetlacze robią na mojej twarzy kolorową kreskę, jednak ten ładnie się z nią stapia i pozostawia jedynie swój blask.

Producent opisuję go jako produkt wielofunkcyjny, co jest prawdą, ponieważ sprawdza się zarówno jako cień do powiek, który nałożony w kąciku oka wygląda rewelacyjnie. 


Wydajnością tego rozświetlacza jestem wręcz zachwycona. Zakupiłam go prawie rok temu i przy stosowaniu niemal codziennym jego zużycie jest ledwo widoczne.

Niektórych może odstraszać jego cena, jednak moim zdaniem jest to dobra inwestycja. Lepiej kupić jeden rozświetlacz, który starcza nam na bardzo długo i niesamowicie się z nim pracuje niż ciągle wydawać pieniądze na słabsze produkty. Z perspektywy czasu muszę przyznać, że ani razu nie żałowałam tego zakupu i bez zastanowienia kupiłabym go ponownie.


Muszę jeszcze dodać, że sposób jego promocji przypadł mi do gustu tak jak reszta kosmetyków marki The balm. Miło mieć w kosmetyczce coś kolorowego, stworzonego z pomysłem. 

Podsumowując, uważam, że Mary Lou Manizer jest rozświetlaczem godnym polecenia ze względu na swoją jakość i efekt jaki daje na naszej twarzy.

Jeśli chcecie spróbować czegoś w innych odcieniach to firma The balm ma w swojej ofercie jeszcze dwa rozświetlacze z tej serii: Cindy Lou Manizer oraz Betty Lou Manizer.

Gdzie kupić?

17 komentarzy:

  1. tez mam ten kosmetyk i według mnie jest super
    pozdrawiam i zapraszam do komentowania (obs=obs)Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jest to jeden z najlepszych rozświetlaczy <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam ten kosmetyk i jestem zadowolona :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Daje super efekt mam wrażenie, że ten z lovely jest bardzo albo to bardzo do niego podobny :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie posiadam 2 z Lovely. Dobra inwestycja, jak zacznę zarabiać na siebie na pewno się skuszę! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chce ten rozświetlacz, choć 65 zł za rozświetlacz:/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również go mam i polecam każdemu. Świetny post!

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym produkcie, ale wygląda bardzo fajnie.
    Nie potrzebuje jak na razie takiego produktu albo po twoim świetnym przedstawieniu go można go na pewno szczerze polecić.
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    lan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This product is amazing love it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna słyszałam o tym produkcie same pozytywne opinie, może się skuszę <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma przepiękne opakowanie, przymierzam się do zakupu tego produktu, gdyż słyszałam wiele dobrych opinii na jego temat. Bardzo zachęcająca jest opinia o tym, że nie można sobie zrobić krzywdy, a ja właśnie zaczynam przygodę z rozświetlaczami, więc wolałabym mieć właśnie coś delikatnego. Jestem ciekawa Twoich kolejnych postów ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Warty uwagi kosmetyk,myślę że kiedyś zakupie :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie moje znajome są tym produktem zachwycone. Ja jeszcze się waham przed kupnem, ale chyba jednak się skuszę ;) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący produkt ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. No świetny jest ten rozświetlacz, trzeba przyznać. Nawet samo pudełeczko robi wrażenie.

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń